رتبه اول گوگل را زمانی بدست میآورید که آموزش سئو را به صورت اصولی و منظم و آموخته باشید. سپس از وب سایتهای دیگر که در آن کلمه کلیدی سئو شدهاند بهتر عمل کرده باشید. این موضوع بستگی به قدرت محتوایی و لینک سازی های هدفمند و قدرت سئو سایت شما دارد.
اما در بعضی مواقع رتبه اول گوگل به وب سایتی تعلق میگیرد که قدرت دامنهی بالاتری دارد. در این صورت وب سایت های دیگر باید تلاش بیشتری نسبت وب سایتی انجام دهند که اعتبار ویژهای در نتایج جستجو کسب کرده است.
در این مقاله موارد اصلی رسیدن به رتبه اول گوگل برای را برای شما توضیح دادهایم پس تا انتهای این صفحه با ما همراه شوید. با عمل کردن به نکات این مقاله شایدها و شانس و اقبال را کنار خواهید گذاشت و به صورت یک سیستم بدون تغییر هر صفحهای را که بخواهید میتوانید به رتبه اول گوگل برسانید.
تاثیر رتبه اول گوگل در بازدید سایت
میخواهید بدانید که میزان ورودی رتبه اول گوگل و رتبه های دیگر صفحه اول چقدر است به جدول زیر نگاه کنید.
رتبه | رتبه اول، دوم و سوم | رتبههای 4 تا 10 |
درصد ایجاد ترافیک | 70 % | 30 % |
حالا به نظر شما از بین 3 رتبه اول گوگل بیشترین ورودی را کدام رتبه کسب میکند. درسته رتبه اول اما گاهی اوقات اعتبار برند و شناخته شدن دامنه و نام باعث میشود که کاربران بیشتر روی لینک دامنه معروف کلیک کنند. که در نهایت باعث افزایش رتبه میشود. اما در نظر داشته باشید که سه رتبه اول بیشترین میزان ورودی را از گوگل به سایت شما میآورد. پس بهتر است تلاش کنید تا اگر در صفحه یک گوگل هستید لینک خود را به لینک یک گوگل برسانید تا ورودی بیشتری را از آن خود کنید.
زمانی که شما جستجویی را در گوگل انجام میدهید، گوگل به شما نتایجی را نمایش میدهد. سایتی که در ابتدای این نتایج ظاهر شده است در آن کلمه کلیدی که شما جستجو کردهاید رتبه اول گوگل را دارد. پس هدف اصلی این است که بدانیم چگونه به آن جایگاه برسیم تا افراد بیشتری وب سایت ما را ببینند.
چرا به رتبه اول گوگل نمی رسیم؟
برای اینکه به رتبه اول گوگل برسید باید مواردی را در آن کلمه کلیدی بررسی کنید که مهمترین آنها موارد زیر است.
- قدرت دامنه
- قدرت محتوا
- تکنیکال سایت
- time on site
اگر این 4 مورد را در صفحه سایت شما نسبت به کسی که در لینک یک قرار دارد بهتر کنید صفحه سایت شما به لینک یک اسباب کشی خواهد کرد.
قدرت دامنه
وقتی یک دامنه قدرت و اعتبار کسب کند و گوگل آن را در یک زمینه خاص متخصص بداند او به راحتی میتواند صفحه اول گوگل را از آن خود کند. حتی در برخی از موارد دیده میشود که محتوا یا صفحه پس از انتشار در لینک یک گوگل ظاهر میشود. یعنی زمانی را برای رسیدن به آن رتبه طی نمیکند و در همان ابتدا بدون تلاشی به مقصد میرسد. این بخاطر قدرت دامنه است. این قدرت با نظم و پیگیری و مداومت در فعالیت در سایت به وجود میآید.
قدرت محتوا
گاهی قدرت یک محتوا میتواند آن محتوا را در رتبه اول گوگل بیاورد که این موضوع بسیار شیرین است. در کلمات کلیدی اصلی این موضوع در ابتدا به یکباره پیش نمیآید اما به مرور محتوا در نتایج رشد میکند و به لینک یک میرسد. این به خاطر قدرت محتوایی است که تولید شده است. عوامل آن میتواند سیگنالهای بسیار مناسبی باشد که گوگل از آن صفحه دریافت کرده است. همچنین لینک سازی های داخلی و خارجی و سئو نویسی با کیفیت در این موضوع بسیار تاثیرگذار است.
تکنیکال سایت
موارد تکنیکال و فنی سایت میتواند به میزان قابل توجهی به رشد رتبه سایت کمک کند. وقتی گوگل در یک صفحه خزش میکند موارد فنی سایت میتواند رتبه صفحه را کاهش دهد و با هر گونه فعالیت دیگری یک سایت به رتبه اول گوگل نرسد. این موضوعات به تجربه کاربری و خوانایی متون و سرعت سایت و رنگ بندی و امنیت و غیره بستگی دارد. احتمال بسیار زیاد اگر شما سایتی که در لینک یک گوگل قرار دارد را باز کنید متوجه میشود که همه چیز به خوبی کار میکند و سایت از نظر سرعت و و مواردی که گفته شد در بهترین حالت ممکن قرار دارد.
time on site
تایم آن سایت میتواند رتبه صفحات را افزایش دهد. به زمان ماندن کاربر در صفحه time on site گفته میشود که بیشترین میزان رتبه دهی گوگل و رسیدن به رتبه اول گوگل به همین موضوع بستگی دارد. با استفاده ویدیو و پادکست و تصاویر و متن جامع و طولانی و مفید میتوانید کاربر را در صفحات نگه دارید. همچنین به پیشنهاداتی که در میان صفحات خود به صورت لینک میدهید و کاربران را به صفحات دیگر سایت منتقل میکنید میتوانید تایم آن سایت صفحات خود را افزایش دهید و رتبه کسب کنید.
مراحل رسیدن به رتبه اول گوگل چگونه است؟
- بروزرسانی و تولید محتوا را یک کار مداوم تبدیل کنید.
- برای محتوای خود تبلیغات کنید
- به محتوا از صفحات ارزشمند و مرتبط سایت لینک ایجاد کنید.
- در صفحه به اصل موضوع جستجو شده بپردازید و از حاشیه نویسی صرفه نظر کنید.
- از تصاویر جذاب استفاده کنید.
اگر میخواهید به رتبه اول گوگل برسید محتوای منتشر شدهی خود را رها نکنید. هر هفته آن را بررسی کنید و مطالب جدیدی به آن اضافه کنید. این بهترین راه برای رسید به رتبه اول گوگل و در نهایت رتبه یک است. افراد بسیار زیادی با این روش همیشه در بهترین رتبهها میمانند و محتوای خود را بارها و بارها آپدیت میکنند. به یاد داشته باشید آپدیت و ویرایش صحیح یک صفحه بهترین سیگنال رتبه دهی را به الگوریتمهای مختلف گوگل ارسال میکند.
سایت جدید و جوان چگونه به رتبه اول گوگل میرسد؟
اگر سایت شما جوان است بهترین کار برای رسیدن به رتبه اول گوگل تمرکز بر چند کلمه کلیدی کم رقابت است. اگر فکر میکنید در ابتدای فعالیت سایت میتوانید به رتبه یک گوگل دسترسی پیدا کنید اشتباه میکنید و خیلی زود معیوس میشوید. تنها هدف شما در ابتدای فعالیت باید ایجاد ترافیک باشد. این ترافیک را میتوانید با کلمات کلیدی طولانی اما هدفمند در وب سایت خود ایجاد کنید. سپس با لینک سازی های داخلی برنامه هدف را برای رسیدن به یک کلمه پر رقابت بچینید.
بررسی مسیر رسیدن به رتبه یک گوگل
برای این کار لازم است کلمه کلیدی خود را در گوگل جستجو کنید. سپس در لیست جستجو زیر منوی دسته بندی گوگل، عددی به شما نمایش داده می شود. این عدد تعداد صفحاتی است که تا به حال منتشر شده که برای کلمه کلیدی جستجو شده ایجاد شده است یا هم معنی آن. هر چقدر این عدد کمتر باشد کار شما برای رسیدن به رتبه اول گوگل در نتایج گوگل راحتتر است. البته هر چقدر گوگل سایت شما را به عنوان یک متخصص و فعال در آن حوضه بداند رسیدن به رتبه یک گوگل برایتان آسانتر خواهد بود.
چرا رتبههای اول گوگل ارزشمند است؟
رتبه اول گوگل تا رتبه سوم همیشه بیشترین ورودی را وارد وب سایت میکنند. خیلی از افراد وقتی جستجویی انجام میدهند اصلا به عنوان صفحه در نتایج نگاه هم نمیکنند و بدون توقف روی لینک یک نتایج کلیک میکنند. مگر اینکه در همان چشم اندازی که در صفحه دارند چشمشان به لینکها و عنوانهای جذاب تر بی افتد. به همین دلیل است که 70% کلیکها پس از جستجو روی لینک یک صورت میگیرد. اما بازخورد مناسب از رتبه یک نیاز به یک وب سایت با کیفیت با برنامه ریزی و فعالیت عالی دارد.
حفظ رتبه اول در نتایج گوگل
ما به بسیاری از سایتهایی که درخواست خدمات سئو میکنند که به رتبه یک گوگل برسند جواب رد میدهیم و خواهیم داد. چرا که از ساختار و نوع فعالیت و مدیریت سایت میتوانیم بفهمیم که این سایت توان پاسخ به حجم زیاد ورودی و مشتری را ندارد و تلاش ما پس از مدتی بخار میشود. چراکه کاربر پاسخ خود را از سایت دریافت نمیکند و از سایت خارج میشود. الگوریتمهای گوگل طوری طراحی شدند که به این رفتار کاربران واکنش نشان میدهند و رتبه را پایین میکشد.
چه زمانی رتبه اول گوگل راحت بدست می آید؟
وقتی که گوگل سایت شما را در یک موضوعی متخصص بداند. یا وقتی سایت شما از نظر محتوایی بسیار مرتبط باشد. زمانی که ساختار سایت شما اصولی باشد. وقتی رتبه کلی سایت شما افزایش پیدا کند صفحات سایت شما در همان لحظه که منتشر میشود جزو لینکهای اول در نتایج گوگل ظاهر میشود. اگر سایت شما نوپا هست برای اینکه به این درجه برسید لطفا کمی به خودتان و گوگل زمان بدهید. اما مطمئن باشید که رتبه اول گوگل از آن کسی است که درست و صحیح فعالیت میکند. همچنین مطمئن باشید که حق شما هیچ وقت ضایع نخواهد شد.
گوگل چگونه به صفحات رتبه می دهد و آنها را بلبلی رتبه اول گوگل انتخاب می کند؟
ابتدا باید درک کنید که رسیدن به رتبه اول گوگل یک فرایند صفر و یک است. این امر بر اساس احساس و شانس به وجود نمیآید. اگر سایت شما بر اساس برنامه نویسی های الگوریتمی گوگل پیش برود این اتفاق به صورت طبیعی رخ میدهد. برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید رتبه سایت + ارزش محتوا + نوع فعالیت سایت + عمر فعالیت + غیره باید از لینک سایتی که در رتبه دوم گوگل قرار دارد بالاتر باشد. در غیر این صورت رسیدن به لینک یک گوگل اتفاق نمیافتد. البته راههایی است که برای رسیدن به رتبه یک بدون داشتن این فاکتورها امکان را فراهم میکند که ما آنها را بررسی نمیکنیم و نکردهایم.
بررسی روش رتبه بندی صفحات در نتایج گوگل
هنگامی که یک صفحه منتشر میشود گوگل ابتدا ارزش و اعتبار دامنه و سایت را در رابطه با موضوع صفحه بررسی میکند. یعنی اگر سایت شما در حوضه موبایل است و شما مقالهای را در رابطه با ساعت منتشر کردهاید. آن صفحه رتبه خوبی نخواهد گرفت. چراکه گوگل صفحات سایتهایی را در اولویت قرار میدهد که در آن حوزه فعالیت میکنند. این موضوع را گوگل با شمارش کلمات کلیدی و مترادف آن در کل صفحات سایتها مورد بررسی قرار میدهد. پس اگر صفحات شما با تلاش فراوان به صفحه اول گوگل نمیرسد نگاهی به نوع فعالیت سایت خود بی اندازید که متمرکز است یا خیر.
وقتی یک وب سایت در زمینه ساعت فعالیت میکند و صدها صفحه در این زمینه منتشر کرده است. وب سایتی که در زمینه موبایل فعالیت میکند، شانسی برای گرفتن رتبه در آن کلمه کلیدی را ندارد. باز هم یک نکته را در نظر داشته باشید. رتبه کلی سایت در گوگل میتواند تاثیر زیادی در گرفتن رتبه باشد.
از اعتبار چند صفحه برای گرفتن رتبه یک گوگل صفحه استفاده کنید
گاهی اوقات وقتی که میخواهید در یک کلمه کلیدی به رتبه یک گوگل برسید باید تکنیکهایی را انجام دهید. یکی از این روشها استفاده از اعتبار صفحاتی است که رتبهی خوبی کسب کردهاند. با قرار دادن لینک صفحه مورد نظر در صفحهای که رتبه خوبی دارد میتوانید اعتبار صفحه مقصد را بالا ببرید. این کار را میتوانید در چند صفحه انجام دهید تا جایی که رتبه صفحه مقصد به رتبه یک در نتایج گوگل برسد. در نظر داشته باشید هر چقدر لینکهایی که در صفحه ایجاد میکنید در قسمت بالا تر ایجاد شود ارزش و اعتبار بیشتری را منتقل میکند. اگر از این روش استفاده میکنید که در اکثر مواقع مورد نیاز است توجه داشته باشید که اعمال تغییرات در رتبهبندی کمی زمانبر است.
اهمیت تولید محتوا برای رسیدن به رتبه یک گوگل
تولید محتوا میتواند بهترین ابزار برای گرفتن رتبه اول گوگل در یک کلمه کلیدی باشد. اما مراحل تولید محتوا باید طبق اصول پایه سئو انجام شود.
- تولید محتوای یونیک
- رعایت اصول سئو محتوا
- خوشه سازی کلمات کلیدی
- تولید و انتشار منظم محتوا در سایت
- بروز رسانی منظم محتوای منتشر شده
- متمرکز ماندن در یک مسیر محتوایی
- استفاده از تمام عناصر محتوایی (ویدیو، پادکست، متن، تصویر)
اگر یک یا چند محتوا تولید کنید و منتظر گرفتن رتبه باشید نا امید خواهید شد. برای گرفتن رتبه یک گوگل باید محتوا به صورت گروهی و متصل به هم تولید شود. برای هر مبحث دسته بندی و برچسب گذاری مناسب ایجاد شود. البته توجه داشته باشید که برچسب گذاری محتوا ممکن است برای صفحات شما لازم نباشد و بدون علم برچسب ایجاد نکنید. در صورت لزوم از کلمات کلیدی طولانی در ابتدای فعالیت استفاده شود.
ماندن در رتبه اول گوگل
همانطور که میدانید رسیدن به رتبه اول گوگل و لینک یک بسیار راحت تر از ماندن در آن جایگاه است. وقتی سایت به صفحه اول گوگل میرسد باید بتواند در آن حوزه تمام نیازهای کاربر را تمکین کند. اگر این رضایت کامل در مخاطب صورت نگیرد او مجدد همان کلمه یا مترادف آن کلمه را در گوگل جستجو میکند و وارد صفحه دیگری میشود. تمام این مسیر را الگوریتمهای گوگل محاسبه میکنند. طبق برنامههای نوشته شده نتیجه این میشود که کاربر پاسخ درستی دریافت نکرد و صفحه ارزش ماندن در صفحه اول گوگل را ندارد.
برای اینکه در رتبه یک گوگل بمانید باید مطالب خود را بروز رسانی کنید و صفحات خود را از همه نظر ویرایش کنید. البته پس از ویرایشها ممکن است رتبه شما درگیر الگوریتم رقص گوگل یا تازگی محتوا شود. رتبه برای مدت کوتاهی افت کند اما این موضوع مقطعی است و جایگاه صفحه شما بعد از این محکمتر خواهد بود.
در نظر داشته باشید که بروز رسانی محتوا قدرتمند ترین سیگنالی است که می توانید برای این که سایت شما زنده است. اینکه سایت شما در حال فعالیت است و محتوایی که قبلا تولید کردهاید مطالب آن برای شما ارزشمند است و گاهی هم به آنها سر میزنید و آنها را اصلاح میکنید.
روش اصولی بروز رسانی محتوا برای گرفتن رتبه اول گوگل
برای گرفتن رتبه اول گوگل باید بروزرسانی محتوا را انجام دهید تا به رتبه یک برسد. اما این کار اصول و قواعد خود را دارد که همینجا به شما میگوییم. اما قبل از آن باید بدانید فاصله بین بروز رسانی را کم نکنید و اجازه دهید صفحه شما کاملا فچ شود. سپس موارد زیر را هنگام آپدیت محتوا انجام دهید.
- عنوان را کمی تغییر دهید و جذاب کنید
- متن توضیحات متا دیسکریپشن صفحه را پاک کنید و مجدد بنویسید.
- 100 کلمه ابتدای مقاله را بازنویسی کنید.
- 100 الی 200 کلمه به تعداد کلی کلمات محتوا اضافه کنید.
استراتژی رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل
برای رسیدن به رتبه اول گوگل ابتدا باید تمام تلاش خود را بکنید تا به صفحه اول گوگل برسید. سرعت روند رسیدن به رتبه یک بیشتر میشود. پس از اینکه به صفحه اول رسیدید میتوانید به سرعت به رتبههای یک تا سه نتایج جستجو گوگل برسید.
صفحه اول گوگل با تبلیغات کلیکی PPC
ما این کار را بدون هدف و استراتژی به شما پیشنهاد نمیکنیم. تبلیغات کلیکی یک سیستم غیر رایگان گوگل است که میتوانید از آن استفاده کنید و صفحه سایت خود را در کمتر از چند دقیقه به رتبه اول گوگل برسانید. اما به ازای هر کلیک مبلغی از شارژ حساب شما کم میشود. هنگامی که شارژ حساب شما به اتمام برسد صفحه شما به جایگاه واقعی خود برمیگردد.
نقش لینک سازی داخلی در گرفتن رتبه یک گوگل و جایگاه اول
هنگامی که به صفحات سایت شما لینکهای داخلی دریافت میکنند. گوگل تشخیص میدهد آن صفحه، صفحهی مهمی است و باعث میشود رتبه آن صفحه افزایش پیدا کند یا حتی به رتبه اول گوگل برسد. لینک سازی به صفحات مهم سایت از طریق متن مقالههای مرتبط سربرگها و فوتر سایت انجام میشود. هنگام لینک سازی توجه داشته باشید که رباطهای گوگل از بالا به پایین صفحات را بررسی میکنند. پس لینکهایی که در قسمتهای بالای صفحات ایجاد میشود اهمیت بیشتری دارند.
بک لینک ها و این های خارجی برای گرفتن رتبه یک گوگل
اگر صفحات سایت شما بسیار با ارزش از نظر نوع خدمات یا محتوا باشد. سایت های دیگر در صفحات خود به صفحه سایت شما اشاره میکنند. اگر لینک سایت شما را به صورت کلیک شدنی آنجا ایجاد کنند، صفحه شما بک لینک دریافت میکند. این مورد از نظر گوگل اهمیت دارد. اما اگر به منظور سئو استفاده باشد ممکن است جریمههای سنگینی برای سئو سایت شما اعمال شود.
” توجه داشته باشید که با فعالیت در یوتیوب و آپارات بک لینکهای بسیار قدرتمندی میتوانید از این دو وب سایت اشتراک ویدیو دریافت کنید”
فعالیت در شبکههای اجتماعی و درج لینک سایت در این صفحات به رتبه اصلی سایت شما کمک میکند. این کار باعث میشود ترافیک بیشتری از این صفحات وارد وب سایت شما شود. در نهایت باعث گرفتن رتبه اول گوگل میشود.
آیا لینک های خارجی برای رسیدن به رتبه یک گوگل موثر هستند؟
با ایجاد یا خرید لینک خارجی ممکن است شما به سرعت رتبه یک گوگل برسید. اما اگر همان روند به لینک سازی را برای همیشه رو به افزایش ادامه ندهید رتبه سایت شما افت می کند.
من این موضوع را مانند مکمل های بدن سازی می بینم که اگر دوز آنها پایین بیاید بدن احساس خالی بودن می کند. حتی اگر یک مصرف یکنواخت را ادامه بدهید رشد بدن پس از مدتی متوقف می شود.
بنابراین اگر می خواهید به صورت مقطعی و زمانبندی شده در رتبه اول گوگل بمانید خوب است که یک استراتژی برای خرید یا ایجاد لینک را برای خود طراحی کنید و طبق آن عمل کنید.
اما اگر می خواهید به صورت همیشگی در وب سایت خود فعالیت کنید لازم نیست به فکر لینک باشید چرا که پس از مدتی که سایت شما قدرت پیدا کند رقبای تازه نفس شما برای افزایش رتبه خودشان مجبورند به شما لینک بدهند تا محتوای کاملی برای خود بنویسند.
به این ترتیب شما رتبه یک گوگل را پس مدتی فعالیت مداوم می توانید بدون تمرکز بر لینک بدست بیاورید و این موضوع را به حالت طبیعی خود رها کنید.
نتیجه گیری:
در نهایت برای رسیدن به رتبه یک تمام مراحل و اصول سئو و بهینه سازی سایت باید رعایت شود. هر چقدر که در مسیر بهتری حرکت کنید سریع تر به صفحه اول گوگل خواهید رسید.
سوالات پرتکرار:
بسته به میزان رقابت در هر عبارت کلیدی زمان رسیدن رتبه یک گوگل متفاوت است. این زمان برای دامنه ای که قدرت و اعتبار بیشتری در رابطه با آن موضوع دارد طبیعتا کمتر است.
گوگل برای رتبه بندی سایتها از الگوریتم های متفاوت استفاده میکند که هر کدام وظیفه بررسی یک موضوع مشخص در سایت شما را دارند. صفحات سایت از هر کدام از الگوریتم های گوگل یک امتیاز میگیرد و در نهایت رتبه صفحه در نتایج serp مشخص میشود.
چگونه در اکثر صفحات رتبه اول گوگل رسیدم؟
زمان زیادی گذاشتم و برای اینکه به رتبه اول گوگل برسم تلاش زیادی می کردم.
- محتوای جدید منتشر می کردم.
- در شبکه های اجتماعی فعالیت بسیار زیادی داشتم.
- تبلیغات بسیار زیادی با روش های مختلف می کردم.
- لینک سازی های بسیار دقیق ایجاد می کردم.
- محتوای سایت را به روز نگه می داشتم.
اما هیچ اتفاقی رخ نداد و از رتبه یک گوگل هیچ خبری نبود. بنابراین با اینکه تقریبا به تمام مفاهیم سئو مسلط بودم تصمیم گرفتم که بیشتر در مورد سئو مطالعه کنم.
طی چندین ماه تقریبا تمام مطالب سئو در جهان را مطالعه کردم. چیزی نبود که از آن گذشته باشم. بعد از آن شروع کردم به اجرا کردن تمام آن مطالبی که به زبان های مختلف یاد گرفته بودم.
مدت زیادی نگذشت که فهمیدم تمام مسیری که قبلا می رفتم اشتباه بوده است. شروع به فعالیت در مسیر درست کردم و اشتباهاتم را جبران کردم.
نتیجه:
چیزی نگذشت که اکثر صفحات سایت من به صفحه اول رسید. رشد رتبه صفحات را می توانستم هر ساعت و هر روز مشاهده کنم. سرعت خیلی بالا بود.
بعد از آن تصمیم گرفتم که تمام آن مواردی که در رابطه با رسیدن به رتبه اول گوگل یاد گرفته بودم در یک دوره آموزش جامع گرد آوری کنم و در اختیار مردم قرار دهم.
تا بتوانند در هر حوزه ای که فعالیت می کنند خودشان وارد حوزه سئو شوند و با رسیدن رتبه یک گوگل در کلمات پر رقابت کسب و کار خود را متحول کنند.
البته این موضوع به ذهنیت هر فرد بستگی دارد اگر همانطور که گفتم به کمتر از اول نباید قانع شوید تا در رتبه بندیها موثر دیده شوید.
پس برای اینکه که بتوانید به رتبه اول گوگل برسید قبل از هر چیزی باید از نظر ذهنی آماده باشید.
همچنین موضوع مهم این است که بستر خوبی برای ترافیک بسیار زیادی که قرار است وارد سایت شما شود آماده کنید.
ضمن اینکه:
یک موضوع را به یاد داشته باشید که اگر تا همین الان در صفحات مختلف سایت به رتبه یک گوگل نرسیدهاید دلیل آن فقط یک چیز است.
تکامل خود را در آن حوزه طی نکردهاید بنابراین مطمئن باشید که گوگل عادل است اگر بهتر از رقبای خود عمل کرده باشید حتما الان در ابتدای نتایج حضور داشتید.
پس بهتر است به جای افکار بیهوده به دنبال حرکت در مسیر درست در بهینه سازی سایت خود شوید. تا در هر کلمه ای که خواستید به راحتی و با اختصاص دادن زمان به آن به رتبه اول گوگل دسترسی پیدا کنید. موفق باشید.
سلام وقتتون بخیر آقای رشیدی
حالا که این همه کار داره و این همه زحمت داره و این همه باید زمان بزاریم و تلاش کنیم تا برسیم به رتبه اول گوگل اگه برسیم بعد ببینیم اون کلمه زیاد ورودی خاصی نداره و یا سودآور نیست برای ما چه کار باید بکنیم آیا راهی هست که قبل از اینکه دست به کار بشیم از این موضوع مطمئن بشیم.
ممنون میشم پاسخ بدید.
ابزارهای بسیار زیادی هستند که قبل از اینکه شما بخواهید روی یک کلمه سرمایهگذاری کنید و تلاش کنید تا به رتبه اول گوگل برسید میتوانید از آنها کمک بگیرید تا میزان سرچ کلمات را در ماه محاسبه و مشاهده کنید اما اگر بخواهید دقیق وارد عمل شوید بهتر است که از گوگل ads استفاده کنید و ببینید که ورودی آن کلمه واقعاً چقد است. این دقیق ترین راه است. موفق باشید
من یک ساله که سایتمو راه اندازی کردم اما حدود چند ماهه که خیلی جدی شدم و دارم داخلش فعالیت می کنم و محتوای با کیفیت منتشر می کنم و چیزایی که تو ویدیو آموزش سئو گفتین رو همشو انجام دادم و خیلی چیزا رو هم تغییر دادم اما فقط بعضی از کلمه های کلیدی به صفحه اول رسیده و هیچ کدام به رتبه اول گوگل نرسیدن. باید چیکار کنم که رتبه هام بیان بالا؟
در ضمن فعالیت سایت در زمینه زعفران هستش. اگه یک راهنمایی بکنین ممنون می شم.
از همون زمان که فعالیت سایتو به صورت جدی شروع کردین حساب کنین که سایتو راه اندازی کردین و چند ماه برای تجارت زعفران خیلی کمه. باید زمان بیشتری به گوگل بدین. البته اینکه هیچ کدام از صفحات به رتبه اول گوگل نرسیدن یک مقداری می تونه سوال برانگیز باشه بهتره قبل از اینکه زمان بدید موضوع بهینه سازی سورس سایت رو کامل بررسی کنید این میتونه یک جهش به رتبه های سایت بده. اگر هم هست می تونید از بخش مشاوره سئو و آنالیز سئو مشکلات رو بررسی کنید. موفق باشید