آموزش برچسب گذاری محتوا و محصولات ( تگ )

برچسب گذاری محتوا

آموزش تولید محتوابرچسب گذاری محتوا موضوع بسیار مهمی است که افراد هنگام تولید محتوا آن را با هشتگ‌های اینستاگرام اشتباه می‌گیرند و به سئو سایت آسیب می‌زنند.. در این مقاله این موضوع برچسب‌گذاری محتوا را به صورت کامل توضیح داده‌ایم تا برای همیشه ابهامات برطرف شود. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روش برچسب گذاری محتوای سایت

برچسب گذاری چیست؟

برچسب گذاری محتوا و محصولات برای دسته بندی دقیق تر انجام می‌شود. باید بدانید که محصول یا محتوا را باید به برچسب اضافه کنید نه برعکس. البته که برچسب با دسته بندی متفاوت است اما به گونه‌ای دسته بندی متفاوت محسوب می‌شود. اگر برای محصولات سایت شما بخواهیم مثالی بزنیم مثلا: شما یک فروشگاه کفش دارید در دسته‌بندی کفش اسپرت مردانه 20 مدل کفش وجود دارد. 7 مدل از اینها طبی هستند و در دسته‌بندی کفش راحتی مردانه هم 10 مدل کفش وجود دارد که 3 مدل آنها طبی هستند. شما در صورت می‌توانید یک برچسب کفش طبی مردانه ایجاد کنید و آنرا برای تمام کفش‌هایی که در دسته بندیهای مختلف قرار دارند بکار ببرید. به این صورت برچسب گذاری محتوا و محصول به صورت صحیح انجام می‌شود.

پیشنهاد ما پس از مطالعه این صفحه: افزونه تولید محتوا

برای هر صفحه چند برچسب ایجاد کنیم؟

شاید محتوا یا محصول شما قابلیت این را داشته باشد که در چند برچسب قرار بگیرد. اما بعید است که بتوانید هنگام برچسب گذاری محتوا و محصول به صورت کاملا صحیح از 3 عدد بیشتر استفاده کنید.

تعداد استفاده از برچسب در صفحات برای هر صفحه چند برچسب ایجاد کنیم؟

بهینه سازی و سئو برچسب چگونه است؟

وارد قسمت محصولات یا نوشته های سایت شوید و تب برچسب را باز کنید. تمام برچسب‌هایی که تا کنون ایجاد کرده‌اید آنجا قرار دارد. می توانید مشاهده کنید که هر برچسب چند بار بکار رفته است. سپس ویرایش برچسب را بزنید و مانند یک محتوای متنی برای برچسب خود مقاله بنویسید. مانند محتوا عنوان برچسب را به جای کلمه کلیدی در آن نوشته به کار ببرید. البته که این کار را برای دسته بندی های سایت هم باید انجام دهید. اما این مقاله در مورد آموزش برچسب گذاری محتوا و محصولات است.

پیشنهاد ما پس از مطالعه این صفحه: تعداد کلمات محتوا

تاثیر مثبت و منفی برچسب گذاری محتوا بر سئو سایت

هنگام برچسب گذاری محتوا و محصول در نظر داشته باشید که هر برچسب یک صفحه در سایت شما ایجاد می‌کند. اگر به خوبی این برچسب‌ها را از نظر سئو مدیریت نکنید و بی اندازه، صفحه و برچسب ایجاد کنید رتبه کلی سایت شما افت می‌کند. اما اگر برچسب‌ها را مانند کلمات کلیدی اصلی سایت بهینه کنید آنها بسیار برای رتبه گرفتن در نتایج اول جستجو مناسب هستند و در سئو سایت شما تاثیر مثبت می‌گذارند.

نتیجه گیری:

برچسب‌های صفحه باید بسیار هدفمند و اصولی ایجاد شود و دوستانی هم هنگام تولید محتوا که قسمت برچسب‌ها را مانند کیسه زباله پر می‌کردند امیدواریم که به معنی و کاربرد اصلی برچسب‌ها پی برده باشند. موفق باشید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا